Avizarea daunei trebuie realizata in maxim 24 ore de la producerea incidentului, telefonic la numarul 0760 020 020 sau prin formularul de mai jos:
În cazul unui accident auto în care vinovatul are asigurare la Hellas Direct, va oferim servicii complete daca va reparati masina în unitatea noastră. Asistență gratuită, constatare daună, întocmire dosar, decontare directă și reparații, toate într-un singur loc. Deschidem dosarul de daună Hellas direct, fără programare prin call center, începem reparațiile și oferim mașină la schimb pe durata service-ului.
Tot ce trebuie să faci este să suni pentru a programa constatarea daunei, să vii cu mașina în service și de restul ne ocupăm noi: deschidem dosarul de daună și te programăm rapid pentru reparații!
Extras din Legea 132 din 31/05/2017, Art. 6 alin. 8
Contractul RCA dă dreptul persoanei prejudiciate, în cazul producerii unui prejudiciu, să se poată adresa pentru efectuarea reparaţiei oricărei unităţi reparatoare auto, în condiţiile legii, fără nicio restricţie sau constrângere din partea asigurătorului RCA sau a unităţii reparatoare auto, care ar putea să-i influenţeze opţiunea