Ai avut un accident și vrei să lucrezi cu un service auto specializat pe Daune/ Asigurări ? Cafy Jr. îți stă la dispoziție cu un service de calitate superioară și garanție pentru piese și manoperă. Pentru constatari daune Generali trebuie să ne suni la următorul număr de telefon, iar specialiștii noștri te vor îndruma corespunzător: +40 799 400 300
Dacă în urma accidentului au fost avariate doar autovehiculele implicate, fără vătămări corporale, atunci evenimentul rutier poate fi soluționat prin constatare amiabilă sau de poliție, prin proces verbal.
Iata cum poți proceda pentru soluționare prin constatare amiabilă:
- Acordul amiabil – efectueaza constatarea amiabila. Aceasta metoda poate fi aleasa numai daca ambii participanti la trafic sunt de acord. Nu interveni asupra zonelor avariate, pentru ca detaliile avariilor sunt importante la constatarea daunei. In scurt timp, mergi la cel mai apropiat punct de constatare Generali pentru a deschide dosarul de dauna.
- Constatarea daunei – completeaza declaratia de accident si deschide dosarul de dauna impreuna cu inspectorul de dauna.
- Reparatia – dupa constatare, poti repara autoturismul la unul din atelierele de reparatii corespunzatoare.
- Decontarea – decontarea se face pe baza cererii de despagubire si, dupa caz a documentelor care atesta efectuarea reparatiei: factura, dovada plata (chitanta, OP), deviz la sediul Generali.
Iar așa poți proceda când se dorește soluționarea de poliție prin proces verbal:
- Constatarea evenimentului la politie – daca accidentul s-a soldat cu victime, sau nu se poate solutiona prin constatare amiabila de accident, poti apela la metoda clasica de anuntare a politiei. Obtinerea actelor oficiale din partea politiei presupune semnarea procesului verbal si obtinerea autorizatiei de reparatie, daca este cazul. Nu interveni asupra zonelor avariate, pentru ca detaliile avariilor sunt importante la constatarea daunei. In scurt timp, mergi la cel mai apropiat punct de constatare Generali pentru a deschide dosarul de dauna.
- Constatarea daunei – completeaza declaratia de accident si deschide dosarul de dauna impreuna cu inspectorul de daune.
- Reparatia – dupa constatare, poti repara autoturismul la unul din atelierele de reparatii corespunzatoare, pe baza constatarii.
- Decontarea – decontarea se face pe baza cererii de despagubire si a documentelor care atesta efectuarea reparatiei: factura, dovada plata (chitanta, OP), deviz la sediul Generali.
Avizarea daunei Generali presupune furnizarea informațiilor despre eveniment:
- Datele de identificare și de contact ale persoanelor implicate în eveniment;
- Cauzele și împrejurările în care s-a produs evenimentul, inclusiv detalii despre locul evenimentului și momentul producerii acesuia – data, ora;
- Datele de identificare ale autovehiculelor implicate în eveniment;
- Detalii privind locația și starea vehiculului avariat (dacă este sau nu deplasabil);
- Locul unde dorești efectuarea constatării.
Ce acte ai nevoie pentru constatare Generali daune auto ?
- Cartea de identitate / buletin de identitate a/al păgubitului/ sau a/al delegatului;
- Permisul de conducere al persoanei care se află la volan în timpul producerii accidentului;
- Copie a certificatului de înmatriculare al vehiculului vinovat de producerea accidentului;
- Copie a tichetului RCA de producerea evenimentului;
- Proces verbal, Anexa 2 sau orice alt act emis de poliție din care să reiasă cum și când s-a întamplat evenimentul precum și (OBLIGATORIU) cine este vinovat de producerea daunei; aceste acte trebuie prezentate în original;
- Împuternicire de la firma în cazul în care mașina este în proprietatea unei firme;
- Procura notarială în cazul în care nu se poate prezenta proprietarul la constatare;
- Împuternicire de la firma de leasing în cazul în care mașina este în proprietatea unei firmei de leasing;
- Actele menționate pe acest site reprezintă minimum necesar pentru deschiderea dosarului de daună; inspectorii de daună GENERALI pot solicita de la caz la caz acte suplimentare după efectuarea constatării
Știai că: autoturismul avariat se poate repara în orice unitate autorizată RAR aleasă de către păgubitul RCA? Asiguratorul RCA nu poate impune service-ul în care să vă fie efectuată reparaţia. Acest drept fundamental al consumatorului este precizat în legea RCA.
Conform art. 6 alin 8 din Legea nr. 132/2017 vă puteţi adresa pentru efectuarea reparaţiei oricărei unități reparatoare de automobile care functioneaza în condiţiile legii fără nicio restricţie sau constrângere din partea asiguratorului RCA sau a unităţii reparatoare auto, care ar putea să vă influenţeze opţiunea.
Alegând constatări Generali la Cafy Jr. vei beneficia de următoarele avantaje:
- atelierele noastre sunt dotate cu echipamente moderne și personal calificat pentru a rezolva orice problemă cu care se confruntă autoturismul – avarii de natură mecanică, electrică sau tinichingerie – vopsitorie;
- pe durata reparației îți oferim mașină la schimb, fără costuri suplimentare;
- colaborăm cu toate firmele de asigurări;
- oferim seriozitate, profesionalism și calitate.
Alege o echipă calificată care îți stă la dispoziție cu servicii de calitate, echipamente de lucru de ultimă generație și un timp de așteptare și de lucru cât mai scurt. Pentru detalii și programări sună la numărul de telefon: +40 799 400 300